5.0
gebaseerd op 49 reviews

Heel fijn, goed voorbereid en de kids vinden aan huis knippen ideaal. Ik kon de dag van tevoren een afspraak maken, top!!

Anne - 11 maanden geleden
Wilma - 11 maanden geleden
fam - 11 maanden geleden

Mijn haar is weer prachtig geknipt door Suus. Super fijn dat ze nu bij mij thuis knipt.

Agnita - 11 maanden geleden

Gezellig, goed geknipt. En het scheelt voor mij reistijd.

Willie - 11 maanden geleden
Lisanne - 11 maanden geleden

Ik heb de knipbeurt aan huis als prettig ervaren. Volgende keer weer.

Albert - 11 maanden geleden

Keurig op tijd, vriendelijk als altijd en weer keurig netjes geknipt 😊

Jan - 11 maanden geleden

heel erg tevreden tot de volgende keer

Riemkje - 11 maanden geleden

Suus vandaag voor het eerst ontmoet en dat was top! Goed advies, goed geknipt en lekker gewoon 😃

Rebecca - 12 maanden geleden