Heel fijn, goed voorbereid en de kids vinden aan huis knippen ideaal. Ik kon de dag van tevoren een afspraak maken, top!!
Anne
-
11 maanden geleden
Wilma
-
11 maanden geleden
fam
-
11 maanden geleden
Mijn haar is weer prachtig geknipt door Suus. Super fijn dat ze nu bij mij thuis knipt.
Agnita
-
11 maanden geleden
Gezellig, goed geknipt. En het scheelt voor mij reistijd.
Willie
-
11 maanden geleden
Lisanne
-
11 maanden geleden
Ik heb de knipbeurt aan huis als prettig ervaren. Volgende keer weer.
Albert
-
11 maanden geleden
Keurig op tijd, vriendelijk als altijd en weer keurig netjes geknipt 😊
Jan
-
11 maanden geleden
heel erg tevreden tot de volgende keer
Riemkje
-
11 maanden geleden
Suus vandaag voor het eerst ontmoet en dat was top! Goed advies, goed geknipt en lekker gewoon 😃
Rebecca
-
12 maanden geleden