5.0
gebaseerd op 49 reviews
berend - 7 maanden geleden
Nicole - 8 maanden geleden

Suus heeft mijn haar prachtig gestyled voor mijn feest. Het heeft de hele dag en avond goed gezeten. Heel blij mee!

Christa - 8 maanden geleden
Miriam - 8 maanden geleden

Heel fijn dat Suus aan huus komt en ze knipt erg goed. Maar ook gezellig, kortom helemaal top Suus. Dank je wel!

Cor - 8 maanden geleden
Mimi - 9 maanden geleden

Lekker aan huis, leuke meid. Goed geknipt, wat wil een mens nog meer?

Ivet - 9 maanden geleden

Deskundig en vriendelijk geholpen.
Dik tevreden

Liesanne - 10 maanden geleden

Ik ben al jaren een zeer tevreden klant!

Dominic - 10 maanden geleden

Wij zijn weer netjes geknipt!

Anneke - 10 maanden geleden