berend
-
7 maanden geleden
Nicole
-
8 maanden geleden
Suus heeft mijn haar prachtig gestyled voor mijn feest. Het heeft de hele dag en avond goed gezeten. Heel blij mee!
Christa
-
8 maanden geleden
Miriam
-
8 maanden geleden
Heel fijn dat Suus aan huus komt en ze knipt erg goed. Maar ook gezellig, kortom helemaal top Suus. Dank je wel!
Cor
-
8 maanden geleden
Mimi
-
9 maanden geleden
Lekker aan huis, leuke meid. Goed geknipt, wat wil een mens nog meer?
Ivet
-
9 maanden geleden
Deskundig en vriendelijk geholpen.
Dik tevreden
Liesanne
-
10 maanden geleden
Ik ben al jaren een zeer tevreden klant!
Dominic
-
10 maanden geleden
Wij zijn weer netjes geknipt!
Anneke
-
10 maanden geleden