5.0
gebaseerd op 49 reviews

Knipt altijd goed . Meer dan tevreden. Kan gelijk een nieuwe afspraak en dat is erg makkelijk. En ze komt bij je thuis👍🏾😀

Bert - 5 maanden geleden
Jurjen - 5 maanden geleden

Goed op tijd en naar alle tevreden heid top

Henk - 5 maanden geleden
Niek - 5 maanden geleden

Vakkundig geknipt en erg vriendelijk, aanbevolen

fam - 5 maanden geleden
Feline - 6 maanden geleden
Bianca - 6 maanden geleden

Je bent een leuke dame ,vriendelijk en vakbekwaam Ik vind dat je mij heel netjes hebt geknipt, precies volgens mijn wensen. Ga jou zeker over een aantal weken opnieuw boeken.

Rik - 6 maanden geleden
Diederik - 7 maanden geleden
Anneke - 7 maanden geleden